یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
اجتماع بزرگ بانوان اهوازی در همدلی با خواهران لبنانی و حمایت از جبهه مقاومت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص جمع آوری کمک برای مردم لبنان، گفت: الحمدالله کمک های قابل توجهی جمع آوری شده است. قرارگاهی از سوی خوزستان در لبنان در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجتماع بزرگ بانوان اهوازی در همدلی با خواهران لبنانی و حمایت از جبهه مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

از دیگر برنامه های این اجتماع می توان به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری و جمعی از بانوان کنشگر جبهه فرهنگی اجتماعی، بیان راه های جمع آوری کمک های مردمی و مشارکت در طرح طلاریزان اشاره کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خداوند متعال به مؤمنین هنگامی که تمکن پیدا می کنند چهار مأموریت داده که بایستی به آنها عمل شود. نخستین مأموریت نماز می باشد که باید اول وقت باشد و مثل لیموشیرین است که هرچقدر به تاخیر بیافتد کیفیت آن از بین می رود.

وی "زکات و مسائل اقتصادی" و "امر به معروف و نهی از منکر" را از دیگر مأموریت های مؤمنین معرفی کرد و ادامه داد: "امر به معروف و نهی از منکر" دو واجب فراموش شده است. در بحث حجاب بسیار مهم است از عمل به این دو فریضه خسته نشویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص جمع آوری کمک برای مردم لبنان، گفت: الحمدالله کمک های قابل توجهی جمع آوری شده است. قرارگاهی از سوی خوزستان در لبنان در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha